Dag 01 presentera dig själv.

Jag är en tjej som är 16 år och ska fylla 17 i augusti. Går första året på gymnasiet och läser omvårdnads programet ingen aning varför men så är det.
Jag bor i Norrala i byn Hamre, hehe . Med min mamma, pappa och mina tre yngre bröder.

På fritiden kan man inte säga mer än att jag umgås med alla mina underbara vänner, både gamla som jag kännt i 10 år och även lite "nya" som är otroligt mysiga, love u all.

Gillar också att träna även fast jag inte brukar göra det allt för ofta men jag får inte lite träning i skolan som kan vara riktig rolig och jobbig. Brukar också träna kickboxning som jag nu gjort i några år, det är fett roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0