Dag 03- Mina föräldrar

Jag har faktiskt en bra relation med mina föräldrar kan vända mig till dom om nästan allt.

Min mamma heter AnnMarie Nilsson och är 36 år. Hon har fyra barn och jag är ju såklart ett av dom.
Hennes intressen är typ inredning,göra saker med mig, resa och träning hon bla älskar att dansa zumba.
Mamma jobbar också på äldreboende. Hon är grym på alla sätt, tur vi har henne hos oss.
Hon är den jag helst pratar med om olika saker eftersom vi är väldigt lika varandra på många olika sätt.



Min pappa heter Magnus Persson och är 38 år. Han jobbar på Pepab säkert inte många som vet vad det är men spela roll. Hans intressen är prylar allt från mobiltelefoner, datorer, kameror till skotrar, mopeder jaru allt man kan tänka sig. Vet inte hur vi skulle klara oss utan honom här hemma faktiskt.

 

Älskar er båda mest av allt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad söt du är, fick en liten tår i ögat! Hälsa dina goa föräldrar från mig! Kram!

2011-04-08 @ 16:54:06
URL: http://sofieemelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0