The sun's on my side

Hallå där!
Idag vaknade jag på ett strålande humör verkligen på rätt sida.. men jag kommer inte ihåg om det var på höger eller vänster ?! dryyyyyygggggt.
Aja, det var riktigt härligt att vakna när det var soligt ute och man hade en liten sovmorgon, började med att ta en kopp kaffe och lyssna på min pepp låt pocketful of sunshine värsta glädje låten fast jag har lyssat på den en miljontals gånger.. Den här veckan ska vi ha en sex och samlevnad vecka där vi gör olika aktiviteter och arbeten som idag fick vi kolla på lite filmer och det kom en HIV smittad "dam" och pratade med oss..
Så kommer det fortsätta hela veckan sen är det lov.

Men just nu är jag verkligen iriterad på en viss ärthjärna som han vänt upp och ner på mitt ovanliga braiga humör...

The sun's on my side
Take me for a ride
I smile up to the sky
I know I'll be alright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0