Do you waNNA DANCE?

Idag är det en kyrk dag..
Börja med att jag åka med klassen till bollnäs för att kolla lite på St. Lars kremaktorie eftersom vi har jobbat med döden nu på sista tiden. Efter vi hade tagit en rund tur på kyrkogården så käkade och åkte hem.
Skynda sig att byta klänning och måla på ögonfransarna lite exktra innan jag sedan skulle åka vidare till en annan kyrka för att kolla på mina två bröders avslutning. Så sött, saknar också att ha avslutning i den kyrkan som jag har haft de senaste 9 åren men ej i år eftersom vi på gymnasiet inte har något avslutning..

Senare vet jag inte vad jag ska göra, hoppas på en trevlig kväll med tjejerna kanske? :)
Och så här glad är jag över att det äntligen är sommarlov.



oh yes i´m a mongo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0