Onsdag.

Wooohoo ett inlägg! Det har varit ett tag sedan jag gjorde ett inlägg eftersom jag har varit jätte sjuk nu i en vecka. Har inte orkat kolla på tv så bloggen var inget jag brydde mig om. Det vart mitt lov de som jag hade sett fram emot men ist så jag jag bara legat och haft feber och spytt i en vecka.. Igår börja skolan efter lovet men jag var hemma både igår och idag, får se hur jag gör imorgon men helst skulle jag vilja vara hemma tills jag känner mig riktigt på topp.
Just nu är jag i en "fas" då inget tycks spela någon roll. Ingenting känns frestande eller roligt allt är i en enda röra.
Mitt rum är otroligt stökigt som jag och jesper ägna en hel dag till att städa för en vecka sedan. Jag vill duscha men orkar inte jag vill gå i skolan men orkar inte jag vill äta men jag orkar inte jag vill träna men orkar inte.
Blir det så här när man har varit sjuk en längte tid kanske..
Ähhh nu måste jag ta tag i något utav det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0