Soliga Onsdag

Heej, jag har verkligen inte kunnat bloggar igår eller tidigare idag.
Igår var jag i skolan då som vanligt sen gick jag ner på stan och fika med Kicki och bla. Sofia kom och höll oss sällskap. Efter det så följde jag med mamma på lindex en sväng då jag köpte nytt nagellack och en mascara. Åkte hem i ca 10 minuter innan jag skulle iväg och träna kickboxning..

Idag har jag också varit i skolan precis som vanligt. Eftersom vi har en tema vecka (sex och samlevnad) så kom det lite homosexuella och prata om sitt liv vilket var roligt att lyssna på.. skönt att slippa dessa intensiva plugg veckorna ibland.
Nu ska jag iallafall fixa till mig lite och återvända till stan för att träffa Julia på donken..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0