Söndag

Åh vad härligt det var att sova inatt eftersom jag typ inte sov någonting igår natt, så jag var bra nog trött.
Igår efter jag åkt hem ifrån Kicki vid ett så kom jag hem och frixa mig lite, hade hoppats på att få sova men då hörde Julia av sig och fråga om vi skulle träffas och det kunde man ju ej tacka nej till :)
Var med henne på donken en stund sen åkte vi och hälsa på hennes häst!

Åkte hem och åt innan jag skulle vidare hem till Elin och kolla på Eurovision song contest med henne och Kicki.
Men vilken nagelbitare det blev då, svergie var ju jätte nära! Roligt att det gick bra, men jag tycker att det hade varit kontigt om det inte gått så bra som det gjorde eftersom jag tycker det var jätte mycket dåligt i år.
Tycker Ukraina hade skön låt med jätte häftig sand i bakgrunden, Irland var lite häftig låten har lixom fastnat på hjärnan She’s got her lipstick on Here I come, da da dum lalal... Var endå fler som var bra men det är dom jag la på minnet och svergie såklart!

Mina gamla eurovision favoriter





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0